Când moartea îşi intră în drepturi!

1,4 milioane de suflete moarte, dar 19 nu mai um drept de pocăinţă!

Festivalul de muzică techno, o tradiţie cunoscută ca Love Parade, a adunat 1,4 milioane de participanţi în oraşul Duisburg, în Germania. Acest eveniment este poate cel mai mare festival techno din lume, fondat pentru a sarbatori unitatea si intelegerea in urma caderii zidului Berlinului.  Majoritatea participantilor sunt tineri frumosi si plini de hormoni care se bucura de libertatea si nu se feresc sa-si manifeste  in public atractia unul fata de celalalt.

Adunarea babilonică se pare că anul acesta nu s-a mulţumit cu numarul impresionant de oameni ce au venit să se închine idolilor săi, ci 19 dintre  ei şi-au pierdut dreptul la pocăinţă (întrucât au murit) şi parcă ne este greu să credem că erau pregătiţi de întâlnirea cu Hristos, fiind probabil prea ocupţi cu astfel de manifestaţii babilonice la care şi-au aflat sfârşitul.

Unde vă este nonconformismul trupuri înţepenite?

Moartea se pare că nu vrea să ţină cont de vârstă. Tineri neînfricaţi, gata să-l înfrunte şi pe Dumnezeu stau acum netincioşi într-un sicriu. Credeţi că şi-a imaginat măcar unu din cei 19 că vor muri? La fel ca fiecare dintre noi se gandeau la un viitor îndelungat, la o viaţă frumoasă alături de nepoţi, dar… nzu a fost aşa. Dacă am fi mai înţeleţi, am învăţa macar noi că ne aflăm mai aproape de moarte decât am fi crezut; dacă am fi mai înţelepţi, am încerca să ne pregatim mai mult de momentul în care viaţa va rămâne un vis cu consecinţe veşnice; dacă am fi mai înţelepţi am alega la Hristos care a biruit mortea şi a înviat din morţi şi care ne-a spus: Adevărat, adevărat zic vouă: Cel ce ascultă cuvântul Meu şi crede în Cel ce M-a trimis are viaţă veşnică şi la judecată nu va veni, ci s-a mutat de la moarte la viaţă„(Ioan 5,24)

Lasă un răspuns

