Apus de luna

Simt inima cum bate din ce in ce mai greu
Si simt ca nu mai pot sa simt acum nimic,
Smt totul cum ingheata incet in trupul meu
Sunt trist si totusi simt ca pot fi fericit.
Simt timpul cum se scurge si parca sta in loc
Si cum se-ndeasa-n el, intreaga mea viata,
Simt, dar, in neputinta, o umbra de speranta,
Si simt ca nu mai pot sa simt acum deloc.
Si simt acum de-odata, si simt acum in mine…
desi nu ma mai simt, simt totusi fericire,
Simt pata de rugina ce o purtam mereu
Ramasa-n nesimtire, cu tot mirosul greu.
Si totusi simt ca simt,ce n-am simtit nicicand!
Simt ca speranta mea nu a fost inselata,
Si tot ce am simtit si am purtat in gand
Si tot ce am crezut, ACUM mi se arata.

Lasă un răspuns

